Make your own Countdown Clocks

Friday, June 6, 2008

holiday so bored!

first week

first week mmg byk sgt rest.aku rest kan diri setelah pnt handle program camping uji cekap.pastu ade la gi jalan siket2...

second week
bemule nye hari petame minggu ke-2 cuti (isnin)....aku mangabdikan diri kat skola.org lain syok cuti,aku merane gi skola.sbb ape?hahaha...kene ikot program al-quran kat skola.salah aku gak...buat hafazan main2.ni la balasan nye.kene dtg skola!x bole nak nikmati cuti ni sepuasnye.

memory in holiday
berat aku da betambah la...!mane x nye...mkn ngan tido jer.lps mkn je tido.xsempat mknn tu nk hadam ngan btol.naek 3kg tu!bkn nye siket.naik mendadak...mcm musim raye plak.ntah2...aku pon maken membantot.ni xleh jd...bile aku nak hilang kan lemak2 kat bdn ni?dulu sebok berazam wkt cuti la mase utk buang lemak.tp maken menjadi-jadi aku mkn.hish...kene maintain kan berat lame la.xpe2...kite tunggu kan kemunculan akan dtg!

1 bebelan:

Syahidah said...

haha...zu zu..sian plak bace pe yg nt tulis nih
bwk bersabar ye zu~~:P

liku-liku kehidupan