Make your own Countdown Clocks

Friday, May 1, 2009

tadi punye cerita

pg td gi wat rawatan kat PERUBATAN ISLAM AN-NISA' kat area kota damansara.aku da penah wat treatment kat hospital.kali ni nk try treatment care perubatan islam plak.aku gi ngan cg wasitah...cg sapinah,siti sarah f4 dgn anak cg wasitah join skali.org yg kendalikan nye di panggil maksu.pg td x wat treatment pon tp maksu juz soal mcm2 bende.mcm reporter pon ade gak.sume die ckp berkaitan dgn sains.huh...maksu igt aku blaja bio kot.sume bende die ckp psl sains aku angguk je(konon2 paham).unsur2 dalaman mmg byk kaitan dgn bio.maksu kate aku kene sakit kaki sbb terlalu stress.sbb ape??sbb nye aku kuat emosi.mmg pon!!then aku selalu berpikiran negatif.ayyooo...mungkin kot.punce utame aku sakit ni berpunce dr thyroid.bak kate maksu...makhluk tu duduk kat thyroid aku.aduh...seram sejuk dgr nye.kemungkinan makhluk tu adalah sihir dan kemungkinan bende tu dr parents.nxt week maksu akan kasi minyak zaitun utk mkn n sapukan pd kaki,garam asli dr gunung utk mkn, dan air zamzam.setiap hari aku kene spend time dlm 15 minit utk buat rawatan ais kat lutut...kene wat lwn jam.then kalo sakit tu dtg...bace surah yassin ayat 78.nak kate 100% aku confident dgn rawatan tu mungkin blom lg kot sbb xde ape2 kesan lg.ragu2 pon ade gak...tp beserah pd allah.mungkin perubatan ni care halal sbb rawatan berdasarkan al-quran hadis dan xde unsur2 tahyol.tgk la camane kesannye nnt....dgn izin allah."setiap sakit itu pasti ada penawarnya".

0 bebelan:

liku-liku kehidupan