Make your own Countdown Clocks

Saturday, September 6, 2008

ha???kene operation??

penyakit aku dr darjah 5 xpenah stop.pg td gi check-up kaki kat Hospital Kampong Baru (tmpt yg slalu aku mengadu kesakitan) with doctor lelaki...Dr Izhan.aku tepakse pegi without appointment sbb kaki da kerap sakit time bln ramadhan ni.bkk je pintu...dokter aku tersnyum n bg salam.hahaha...lg skali aku bedepan dgn dokter otopedik."ape masalah kali ni?"ucapan dokter buat aku tesenyum.haha...sori ler, kaki aku ni mmg xreti nak dok diam la dokter.so...jwpn dr x-ray yg dibuat pg td,lutut aku bergesel antr lutut yg bercantum atas dgn bwh.so tissue2 kat lutut kiri dan kanan aku hanye menampung pd kwsn yg tidak bergesel.kat situ la punce sakit.x-ray mase check-up yg lps pon bg jwpn yg same.dokter bg aku tempoh 2 bln utk wat excercise lutut n then 8 november 2008 br buat operation.wow!!operation sbelah kaki aku RM 7 ribu lebeh...kalo 2 kaki dah RM 15 ribu.dokter bg advice suro aku jgn byk sgt active spaye lutut aku xmakin parah n kurang kan bejalan.yeah....kalo aku ditakdir kan ke PLKN, dokter kate aku dpt larikan diri sbb problem lutut.aku ade alasan dr dokter!!!kemungkinan bsr aku xdpt nak join wafdul amin sbb xkan aku nak betongkat kat kampong org?sedeh nye!!!tp dokter kate aku bole pegi kalo aku ni jenes tabah.2 ke 3 hari lps operation,aku da bole jln mcm normal kalo aku tabah & sabar.hope aku bole sihat dlm tempoh yg singkat!amiin...


ni la gamba x-ray aku..bhgn kiri lutut tu dekat sgt joining die antr atas dgn bwh (tulang m'bengkak) & menyebab kan geseran b'laku.dokter nak wat operation utk bwk siket tissue bhgn kanan ke bhgn kiri utk centre kan semule lutut.

0 bebelan:

liku-liku kehidupan