Make your own Countdown Clocks

Sunday, September 7, 2008

hari ni ialah hari cuti utk aku

-8 febuary '08-isnin-2.05 ptg-

mentang2 la kaki sakit...bdn pon nak join sakit.lutut aku tetibe membengkak...mungkin salah style kot excercise kaki td.hari ni aku jd PEMALAS!!bgn sahur kol 5..melantak smpai kol 5.30 pg.time sahor..tetibe je adek kate hamster beranak 4 ekor.mmg kecik giler anak die..bsr mcm guli jer.lps mkn,baring2 sat sambil wat excercise kaki sementare tunggu azan subuh.solat subuh pkol 6.05 pg patu teros sembamkan bdn atas katil.tido mmg menggile..kalah anak dare tue!bgn dlm kol 11 lebeh.teros ambek towel masok toilet...dok dlm tu smpai setengah jam.mandi lame2 mmg tabiat aku.habis pkai baju...aku sambong baring atas katil.kali ni aku baring xtido cume berangan jer.lps da habis berangan...study addmath atas katil.pkol 1.20 ptg on komp...bace blog org.skang dah sejam aku menghadap komp.solat zohor x tunaikan lg.k r...get to go!~~cuti hari ni amat membosankan!!rugi jer ponteng skola!!~lps ni sambung menghadap komp balik

*warne merah tu adelah aktiviti aku dr pg smpai pkol 2.30 ptg

0 bebelan:

liku-liku kehidupan