Make your own Countdown Clocks

Saturday, June 20, 2009

sepanjang minggu pertame sem ke 2

alhamdulillah hari kakum da habis smlm.persiapan semua kelab gempak2.makanan yg dijual pon sdp2.biase lah adat jualan...ade yg untung dan ade yg rugi.buat kelab kebajikan...mungkin kami rugi sbb mknn yg dijul x sampai target.tahun ni x semeriah tahun dulu2.perasaan hampe dan kecewa ade sikit sbb mungkin aku x buat yg terbaik utk kelab aku sendiri buat kali terakhir berada sepanjang di alamin.bahagian pameran paling enjoy la.permainan yg disediakan ade 3 jer...baling dart pd belon,memancing ikan dgn tembak2.dpt sambutan meriah!sampai x cukup hadiah..so kene la balut hadiah baru.patot nye aku kene manage bhgn jualan tp keadaan memakse aku utk berada di kwsn pameran sbb kan x cukup hadiah punye psl.semuanye plan last minute smpai tepakse dtg wkt mlm utk kemas bhgn pameran.permainan memancing dgn tembak2 dpt idea sehari sbelom hari kakum menjelma.syukur la sbb semuanye berjalan lancar cume ade sedikit kekesalan & kegeraman.kelab lain pon x krg hebat nye...sng citer kakum tahon ni amat bemakne buat aku sbb kali terakhir aku berkhidmat utk program mcmni.

fuh..habis citer psl kakum,citer plak psl result mid year.lps 2 minggu enjoy cuti,tibe la mase utk kesedihan.kebanyakan keputusan yg dpt...byk yg jatoh.bkn aku sorang tp kebanyakan org.guru2 pon pelik dgn result kali ni.ape da jd?takot nak bg tau result kat ibu.kalo la tau keputusan camni...mmg kene hentam.tunggu je la ape akan jd mase hari kad laporan nnt.alamat nye...kene basoh cukup2 la nnt.dpt result kali ni buat aku jd down.rase mcm x caye aku bole ke amek spm tahon ni?aku da start rase putus asa dan putus smgt.argh....spm tetap akan jd realiti dlm beberape bln je lg.boleh ke aku tempuhi?semangat semua dah luluh.walau camane pon...life must go on.biar la nangis skang jgn nangis pd mase akn dtg.

0 bebelan:

liku-liku kehidupan