Make your own Countdown Clocks

Saturday, June 27, 2009

hari ini dan semalam

jeng3..semalam .mak aku wat gempak mase amek report card.aku plak tgh cuak 1001 mcm.habis kecoh mak aku...gelak & ketawa & ckp x habis2.mase tu masih lg xde reaksi nak marah bile tgk result.masih cool!pastu habis dikacaunye parents2 yg dtg.aku masih lg dlm kecuakan dgn result yg terok.bedepan plak ngan mcik zizah n mcik fauziah.dpt sikit smgt dr dorg dua.balik rmh...mak aku x ckp pape psl result.nape x de reaksi marah mcm dulu2 bile tgk result aku?alhamdulillah x kene marah.

hari ni da masok 8 hari aku dilande sakit...batok dan sesema.sejak hari kakum lg.tekak perit sgt!hidung rase mcm nak tecabot je.x tahan!!!demam dtg sekali sekale je sepanjang 8 hari ni.sengal kaki asek menjelme sepanjang mlm.bile batok + sesema + demam + sengal kaki begambong nak serang aku...bdn ni btol2 x bermaye nak lawan.harap2 keadaan esk lebih baik dr hari ni.

0 bebelan:

liku-liku kehidupan