Make your own Countdown Clocks

Wednesday, August 27, 2008

kehidupanku hari ini

today pendidikan jasmani is the last day bcoz next week nak puase...raye....exam....school haliday...!agak pnt jgk maen pg td.aku, raihan,fika, ben, ash, t-matol, aizul, mizah, asma, kinah main baling bola (21 hantaran).best sgt2 pg td sbb last day for pj.main jerit2 then rebot2 then tolak2 then main rampas2.hahahaha...tektik raihan geletek org utk dpt kan bola.style aku plak rampas bola dr org.peraturan main 21 hantaran sume kitorg langgar (gerak kaki & body contact).enjoy habis!raihan asyek serang aku jer utk dptkan bola dr aku sbb kitorg team lain2.kalo giler kitorg da smpai...mmg mcm org giler la main.hahaha...exactly look like kids.pijak2 kasut dlm main p'kare biase sbb perangai pijak kasut da jd kehidupan harian kami.sungguh aku katekan pj harini mmg enjoy sgt sbb dpt main dgn dorg sume yg sporting.

time subjek ekonomi plak aku not in mood sket.mane x nyer....dpt marks 42 for test br2 ni.bg aku 42 da kire fail walopon dlm skema masih lg lulus.then try tanye utz pe yg salah sbb nk try tambah marks kalo bole tp malang nye xde perubahan marks.waduh...ni first time dpt marks ekonomi terok mcm ni.markah aku kire atas pagar sbb lg sket nak tejunam ke fail."ya allah...berkatilah useheku".

tibe mase nye kelab slps solat zohor td.wargh...moody aku time ekonomi tebawak-bawak smpai ke kelab.tp release sket mase fika ajak aku beborak sket2.aktiviti kelab prs arini ialah "care2 nak kaunseling org".kitorg kene wat lakonan by partner.first partner adam(client) n zaid(kaunseler)...tajok diberi psl masalah blaja.second partner bdk f1...tajok psl cinte.thirdly aku(client) n atiyyah(kaunseler)...tajok diberi psl "org mengate sbb kan tugas aku sbg PRS".fortly asma(kaunseler) n fika (client)....tajok psl ketagih main komputer.then acid(client) n qubah(kaunseler)...tajok rokok.lastly hazem(kaunseler) n bdk f1(client)....tajok psl kurang yakin jd prs.sape yg xkene belakon lg akan buat pd next kelab.aku xphm...dr dulu smpai skang bnn f4 klab aku asyek nak kenekan aku jer!xtau la nape.then mase nak pileh utk wat lakonan bg bnt...dorg gi sebot nye name aku.bnt xde pon kecoh2 suro aku blakon.heish....pelik2.asyek name aku je yg dijual!except je ler pemintaan dorg tu then cg masitah bg tajok psl "org mengate sbb kan tugas aku sbg prs".huh...tajok yg cg bg tu mmg de kaitan ngan aku.mmg tepat dgn kejadian yg aku alami!point yg aku ckp dlm lakonan tu mmg pernah org kate kat aku.wat lakonan agak emosional sket sbb byk point nak ckp psl tajok tu. lakonan nye....aku watak sbg client citerkan masalah aku kat atiyyah (kaunseler) psl aku sbg ahli prs.skrip yg ade dlm kpale diluahkan..."org gelar aku bkn lah pembimbing rakan sebaye tp pemusnah rakan sebaye."patu konon2 mase tu mcm sedeh giler sbb kwn yg slalu gelak same2 tu la yg mengate aku mcm tu.huh...blakon mmg de feeling.sape ntah kate,aku blakon mcm real.hahahaha....feeling punye psl smpai tebawak-bawak dlm lakonan!lps habis lakonan..ade jamuan sket.jamuan ptg td dibuat scare mengejut sbb ptg smalam aku br nak discuss dgn hazem utk wat jamuan n kitorg wat decission sndiri without permission from cg masitah.sorry cg...planning mmg last minute so mknn yg ade pon ala2 snack je ler.tp still best sbb dpt ciplak bnn nye twisties coz da lame aku x mkn twisties.aku juz bwk air aloe vera apple 2 kotak...bkn bwk tp mntk tlg dr paan belikan so byr ler balik.next club is the last club for us to assemble together.after this sure aku miss cg masitah sbb byk sgt ilmu aku dpt blaja dr kelab prs,miss gak geng2 bnt prs f4 yg sporting sbb kitorg mmg da kamceng dr dulu lg n mungkin jgk akan miss bnn f4 prs sbb kan aksi giler dorg mase kelab la buatkn suasane selalu cerie.right now prs just left-overs bnt f4, bnn f4 n bnn f1 after f3 n f5 dibekukan dr mengikuti kokurikulum.today life aku masih lg stabil & xde lah seterok mcm bln 7.ptg td discuss ngan mom psl operation kaki.wow!sakitnye...n br je tnye pengalaman dr sap mase die operation psl ape ntah kemarin."sakit mase operate n bosan dok kat icu"...tu lah yg die citer kat aku.mom suggest me to operate after spm sbb time tu plg sesuai bcoz x ganggu study.lorh....lmbt sgt la sbb lutut aku makin lame makin trok sakitnyer.aku da xtahan sakit yg perlu ditanggung!smpai kwn2 kate aku mcm nenek.hahahaha....dorg siap kate tulang aku da reput.hak3....tgk la nnt.aku akan jd cergas balek!

0 bebelan:

liku-liku kehidupan