Make your own Countdown Clocks

Monday, August 18, 2008

nothing to do in holiday

yeah...today one more time aku kebosanan.knape?sbb kemalasan merajai diri skang ni.nak hadap komputer pon naik bosan.tgk tv lg la bosan!tido yg slalu jd habit aku sejak kebelakangan ni pon da buat aku jd mls nak tgk katil.camane ngan sudoku?ayyo...buku sudoku plak da hilang.so...what to do?xkan nak bace novel?aahhh...da xde feel bile bace novel.nk hadap buku skola arini lg la mls.smalam still aku de mood m'hadap buku skola tp harini tgk buku skola pon mcm nak xnak jer.so..ape lg bole dibuat?sume bende yg aku buat sumenye serbe xkene.what happen to me ha??!!

2 bebelan:

Anonymous said...

while..i am busszzy in holiday..

zu said...

sape lipas wangi ni??hahahha...name mantap!sian plak kate kamu/awak ni bz.nyway...enjoy your holiday!

liku-liku kehidupan