Make your own Countdown Clocks

Wednesday, August 20, 2008

pizza hut???


harini aku da wat mistake yg agk bsr kot.what happen??hahaha...mkn pizza hut.asal ler terok sgt aku ni?duit2 tu telah pon disalurkan ke yahudi.mengucap panjang...."astaghfirullah".camni citer nye...lauk kat dapo da tinggal sket so mmg x cukop utk mkn mlm tu.mak aku mmg xnak nye masak dah.then my dad offer beli mknn kat luar.time tu kat rmh de kak yu n her kids.between of us kat rmh tu choose utk mkn pizza.then dorg kate nk "pizza hut".astaghfirullah...aku pon terhanyot skali dlm lamunan tu.aku mmg x membantah langsong sbb x t'igt pizza hut tu diboikot.then kakak aku gi ampang point with anak kak yu (nur izzah) beli pizza.go home back around 9.30 pm.beli 5 regular size with different topping.huh....sume jenes aku merase.mmg menjilat jari.pastu disajikan plak dgn float.mmg kenyang prot ar smpai naik ngantok.lps tu br tepiker balik..."ape yg da jd?aku da mkn daging saudare sndiri kat palestin.ke mane perginye pendirian aku sbelom ni yg slalu memboikot brg yahudi?astaghfirullah....".berkali-kali aku mengulangi persoalan yg same.lps ni aku b'tekad utk cube jaoh kan diri dr brg2 yahudi kecuali terpakse.ya allah, lindungilah hambemu ini dr termakan harta2 org kafir.amiiin...

0 bebelan:

liku-liku kehidupan